На основу члана 60. Закона о јавним набавкама („Сл гласник РС“, број 124/2012, 14/2015 и 68/2015), Општинска управа општине Баточина објављује

 П  О  З  И  В
За подношење понуда у отвореном поступку јавне набавке
«РАДОВИ НА ИЗГРАДЊИ ПРИМАРНЕ ДИСТРИБУТИВНЕ МРЕЖЕ ВОДОВОДА ЗА НАСЕЉЕ БРЗАН, ОПШТИНА БАТОЧИНА»
Интерни број набавке 8/2017

 
     
 
  1. НАЗИВ, АДРЕСА И ИНТЕРНЕТ СТРАНИЦА НАРУЧИОЦА:
    Општина Баточина, 34227 Баточина, Краља Петра I број 32,  WWW.SOBATOCINA.ORG.RS
  2. ВРСТА НАРУЧИОЦА:
    Оргaн локалне самоуправе.
  3. ВРСТА ПОСТУПКА ЈАВНЕ НАБАВКЕ:
    Отворени поступак јавне набавке.
  4. ПРИРОДА И ОБИМ РАДОВА И ОСНОВНА ОБЕЛЕЖЈА РАДОВА, МЕСТО ИЗВРШЕЊА РАДОВА, ОЗНАКА ИЗ КЛАСИФИКАЦИЈЕ ДЕЛАТНОСТИ, НАЗИВ И ОЗНАКА ИЗ ОПШТЕГ РЕЧНИКА НАБАВКЕ:
    Радови на изградњи примарне дистрибутивне мреже водовода за насеље Брзан, општина Баточина, место. Брзан бб, 42.21 – Изградња цевовода, OРН: 45231300 – Радови на изградњи цевовода за воду и канализацију
  5. БРОЈ ПАРТИЈА, УКОЛИКО СЕ ПРЕДМЕТ НАБАВКЕ ОБЛИКУЈЕ У ВИШЕ ПАРТИЈА:
    Предмет набавке није обликован по партијама.
  6. КРИТЕРИЈУМ, ЕЛЕМЕНТИ КРИТЕРИЈУМА ЗА ДОДЕЛУ УГОВОРА:
    Најнижа понуђена цена.
  7. НАЧИН ПРЕУЗИМАЊА КОНКУРСНЕ ДОКУМЕНТАЦИЈЕ:
    Конкурсна документација је доступна на Порталу јавних набавки и интернет страни наручиоца: WWW.SOBATOCINA.ORG.RS
  8. НАЧИН ПОДНОШЕЊА ПОНУДЕ И РОК:
    Понуда се подноси непосредно или преко поште, на адресу Општина Баточина, 34227 Баточина, Краља Петра I бр. 32, СА НАЗНАКОМ – „ПОНУДА ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ 8/2017 - НЕ ОТВАРАТИ“ на прописаним обрасцима из конкурсне документације, у затвореној коверти или, кутији, на начин да се приликом отварања понуда може са сигурношћу утврдити да се отвара први пут У РОКУ ОД 10 ДАНА ОД ДАНА ОБЈАВЉИВАЊА ПОЗИВА ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА, односно до 21.12.2017. године до 10,00 часова.
  9. МЕСТО, ВРЕМЕ И НАЧИН ОТВАРАЊА ПОНУДА:
    Отварање понуда ће се обавити на дан истека рока за подношење понуда, дана 21.12.2017. године, у 10,30 часова у  скупштинској сали, просторија бр.43, II спрат.
  10. УСЛОВИ ПОД КОЈИМА ПРЕДСТАВНИЦИ ПОНУЂАЧА МОГУ УЧЕСТВОВАТИ У ПОСТУПКУ ОТВАРАЊА ПОНУДА:
    У поступку отварања понуда могу активно учествовати само овлашћени представници понуђача. Овлашћени представник понуђача, који учествује у поступку отварања понуда има право да приликом отварања понуда изврши увид у податке из понуде који се уносе у записник о отвaрању понуда.
  11. РОК ЗА ДОНОШЕЊЕ ОДЛУКЕ:
    Рок у коме ће Наручилац донети Одлуку о додели уговора је 5 (пет) дана, с тим што тај рок не може бити дужи од 25 (двадестпет) дана од дана отварања понуде.
  12. ЛИЦЕ ЗА КОНТАКТ:
    Милић Ненад, e-mail zamenikpredsednikaso@sobatocina.org.rs, факс 034/6842-314.

Конкурну документацију и обавештења везана за набавку можете преузети на линковима испод:

- Конкурсна документација

- Појашњење 1

- Појашњење 2

- Појашњење 3

- Одлука о измени уговора

- Одлука о измени уговора 2

- Одлука о измени уговора 3